marți, februarie 03, 2015

Trezirea,somnoroaso:))

 M-am dus la usa care se poate deschide doar cu un cod,am incercat acel cod format din 3 cifre si doua litere,dar usa se blocase,am mai incercat de vreo patru ori ,nimic....Eram atat de grabita spre sala de mese, unde imi i-au cina la serviciu ,incat mi-am spus sa las acea usa pe mai tarziu...In drum spre iesire din incinta respectiva,un coleg mi-a taiat calea si m-a intrebat de vorba,neavand stare,deoarece nu mi-am terminat  treaba  pentru care venisem initial,l-am rugat politicos sa ma ajute cu acea usa codificata...Omul fiind unul foarte amabil,m-a ajutat cu mare placere,a incercat si el de doua ori ,iar la a treia incercare,,,surpriza:)Sesam s-a deschis...Mi-am dus la indeplinire sarcina pentru care am intrat acolo iar cand am iesit eram cu  gandul in sapte parti si usa s-a inchis dupa mine apucandu-mi si degetul aratator,ufffff..Aceasta usa este de fier masiv,si ca naiba degetul meu era in partea dinpre balamale,cum a ajuns acolo nici el nu stie:)))in fine nu mai povestesc de rana provocata,dusul la spital si asteptatul de vreo trei ore,si cu cumnata mea dupa mine....Ceea ce vreau sa sesizez aici....ca nimic nu-i intamplator...De vreo doua zile am avut niste vise foarte ciudate,pot spune aproape de cosmar...Ma bucur ca sunt eu cea careia i s-a intamplat acest incident minor,si nu altcuiva din familie,cum imi trecea prin cap...Mai nou am aflat ca fiecare persoana este ocrotita de ingeri...Gandindu-ma la faza cu degetul,si incercarea mea disperata sa deschid usa,,,sunt convinsa ca au vrut sa ma protejeze oarecum,dar eu nu am fost atenta...Sunt niste semne pe care ar trebui sa le i-au in seama de acum inainte  ,si cal mai bine ar fi sa incetinesc un pic ritmul,pentru a putea percepe cu mult mai mare usurinta semnalele care-mi sunt transmise de protectorii mei...Intr-un cuvint sa ma trezesc:)                                                                                                                                                                                                                                          Pace si iubire ,Carcotasule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu