sâmbătă, februarie 28, 2015

Ganduri!

Sentimentele mele s-au acutizat in ultima vreme,simt o ciudata necesitate de singuratate.Am impresia ca nu ma potrivesc cu nimic din ceea ce ma inconjoara.Simt o profunda stagnare,pe care o asociez cu insasi ,moartea1Am senzatia ca ma zbat ca pestele pe uscat....din care nu gasesc nici un rezultat!Sunt intr-un moment al vietii mele in care,desi imi este teama ,am certitudinea ca nimic din ceea ce nu pot duce ,nu mi se poate intampla...Dorintele mele din prezent sunt poate mult prea iesite din comun....exxemplu:As vrea sa fiu in acest moment pe o insula pustie,fara bani si fara griji:)De unde imi nazar aceste idei,sunt sursa sigura din inima mea secatuita de energie,plictisita de moarte de tot ceea ce ma inconjoara.


                                                                                                  Pace si iubire ,Carcotasule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu