joi, ianuarie 15, 2015

Zambetul,nu costa!

"  Zambetul ",cred ca este cel mai extraordinar remediu din toate timpurile,unde mai pui ca este si la indemana oricui in orice moment din zi s-au din noapte,unde mai pui ca -i si gratis.....Suna excelent:)Cat de usor imi trec zilele acelea in care sunt numai zambet,am impresia ca toata lumea vrea sa-mi fie alaturi ,totul pare mult mai colorat si cu o energie iesita din comun...Desi stiu toate acestea,  si le traiesc cat de des pot ,uneori sunt zile cand imi doresc tristete ,deprimare Cred ca in mare parte suntem un popor de deprimati,am avut colege ,care isi doreau in anumite momente sa vizioneze filme dramatice ,pentru a putea sa-si planga amarul ,cu motiv:)Pare atat de comic ,dar asta este realitatea...Uneori cand sunt "prea zambareata",sunt unele persoane carora pur si simplu  le displac:)Ajung acum la concluzia ca ,"pentru a simti placere,trebuie sa stii ce inseamna sa simti durere",si exemplele ar putea curge la infinit....Asa ca zambeste atat cat te lasa inima,si deprima-te atunci cand nu te vede nimenea:))...                                                                                                                                              Pace si iubire,Carcotasule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu