vineri, ianuarie 02, 2015

Ganduri!

    Cine sunt Eu?...  Aceasta intrebare, pune  in alerta pe orice persoana  preocupata de dezvoltarea spirituala,de pacea launtrica ,satul de ignoranta si  dezamagire....Eu sunt una dintre aceste persoane care,inca am multe de descoperit,am  de infruntat multe batalii interioare ..fiind constienta de puterea pe care o exercita lumea exterioara si egoul asupra mea....Aceasta lume noua in care incerc sa pasesc este foarte primejdioasa,nu putine sunt persoanele care au cazut in falsa iluzie a descoperirii adevarului,a asa zise-i iluminari! Urmez o cale,care ma va duce.........:)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Pace si iubire,Carcotasule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu